Torsdag

Kul dag idag. Hilda var på busigt humör och det smittades av på mig :)) Kom till skolan vid 9-tiden eftersom vi inte hade lärare idag på vår studiolektion och fick göra det vi hade att göra på egen hand. Så vi har redigerat lite på vår film. Sen hade vi mediekommunikation där vi kollade lite på varandras reklamfilmer och en dokumentär där vi fick kolla på några av de första reklamfilmerna i Sveige, haha det var kul. Tror jag skrattade asmycket den lektionen.. (a)

Sen skyndade jag mig till tåget, läste klart till sidan 75 som skulle vara läst till imorgon, tog mig en tågtupplur som jag brukar göra. Asskönt, powernap på tåget. Kom hem. Åt. Gick ut med min bebis och träffade Mange ett tag. Kom hem och kollade på TV med mamma. Och nu sitter jag här och är astrött och ska tvätta bort sminket och gå och lägga mig. Intressant dag va? =)

Imorgon firas Patrik 18-årsdag, woho! För några månader satt vi och längtade till "nästa år" som skulle bli året som jag, Patrik och Jeanette blir 18, och nu är det redan här och det är Patrik's tur. Snart blir det min tur och 2 dagar senare kommer Jeanette's =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0