Torsdag

Veckan har gått himla snabbt alltså, jag hade ju inte varit skolan sedan i måndes heller. Torsdagar är okej, bara att vara i studion och cinemateket. Har stort prov i engelska imorgon på alla stora författare typ, får sitta uppe ett tag till.. Men inte så länge, jag har ändå tid på mig på tåget imorgon också och en lunchrast. Så det känns okej =) Imorgon blir det bara en snabb dag i skolan, naturkunskap, historia och engelska va? Sen gymmet, och sen hem för att fira pappa. Jepp, hemmakväll, min pappa fyller 38. My god :P Känns som igår som mina föräldrar var 28, iofs känns det isf som om jag var 8 igår. Nä, mindre prat och mer plugg.

18 om 3 månader. Om det känns mycket för er ska ni ju veta att jag började räkna ner vid 12, bara 3 kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0