Torsdag

Då har man börjat sista terminen i 2an =)

Fattar inte hur jag överlevde den här dagen med den här energin. Jag har nämligen inte sovit någonting inatt, eller jo, 30 min. Mina ögon svider och jag kan ju inte precis gå och lägga mig fast det är min högsta önskan just nu, då kommer jag inte kunna somna senare.. Blir att lägga sig tidigt ikväll, riktigt tidigt.

Somnade vid 05:15 nångång och sen ringde väckarklockan vid 05:45, great :P Torsdagar är våra längsta dagar och vi ska egentligen gå till kl 4, när hon sa att vi kunde göra uppgiften hemma så fick jag ifrån mig ett litet glädjetjut och slängde mig mot stationen så jag hann med 2-tåget hem och lite sminkshopping på H&M haha.

Godnatt, tror jag dör nu typ. Ögonen slutar inte svida, woho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0