Tisdag

Här sitter jag i studion och slösar dötid :P Alla lektioner avklarade och jag fick en egen privatlektion i matte också haha. Ont i magen har jag också, fattar inte vad det är med den. Förra veckan fick jag så ont efter lunch att jag var tvungen att sticka hem. Nu började det typ en timme efter lunch. Har till&med börjat med laktosfri mjölk hemma till mina frukostflingor ifall det skulle vara nått sånt haha. Men idag har jag ätit knäckebröd med smör och grönsakssoppa, varför har jag ont? Varför är den uppsvälld? :(

Om mindre än en timme så ska jag och ett gäng i klassen till en skola för att filma lite till "vi i 5an", woho. Får väll ledigt en annan dag nu ;) Jag och Fia tycker att programledaren är grrr så jag ska nog kunna stå ut i några timmar. Lär väll ta 7-tåget kanske, lame. Ska köpa mig en kycklingsallad och fortsätta läsa på "låt den rätte komma in" eftersom vi ska ha läst till sida 75 innan fredag. Spännande det här ju.

Aja jag behövde bara babbla lite så tiden kan gå snabbare. Jag fryyyyyyser..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Titta på filmen istället! Hur bra som helst!

2009-01-27 @ 17:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0