Söndag

Igår så visade jag twilight och changeling för louise och fick ont i magen av allt godis vi åt =) haha. Sen så roade jag mig med att kolla på sex and the city filmen. Idag blir det en simpel söndag eftersom jag ändå redan har sovit bort halva dagen. Ska städa rummet och kanske plugga på någonting, skolan börjar ju igen på torsdag :/

Nu så blir det en tripp ner till solariet. När jag hade "bli fräsch" som nyårslöfte så ingår solning minst en gång i veckan ;) Sen har jag en till grej jag vill göra, nämligen få upp kontakten med en gammal kompis.. Och sen så vill jag göra något dramatiskt varje månad. Vad vet jag inte och det behöver inte vara en stor grej, men nånting varje månad. Funderar på att välja januari som att klippa lugg :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0