Min stora dröm

Läste en blogg nyss, tjejen var i New york och det stack till i hjärtat på mig. Så himla avundsjuk :( Hoppas fortfarande på att jag blir bjuden på en resa av mina föräldrar om 2 år. Fast jag är rätt rädd ändå, hur många timmar sitter man inte och flyger då liksom? Jag är värsta flygrädd ju och vill ha det överstökat så fort som möjligt. Eller egentligen är det inte själva flygplanet som är skrämmande, det är bara tanken på att jag kan dö, min största fobi är liksom döden. På flygplatser så sitter jag alltid och kollar ut mystiskt folk som skulle kunna vara kapare haha. Nä men en vacker dag, en vacker dag ska jag dit. Och då ska jag shoppa så mycket att jag behöver 3 resväskor för att ta mig hem =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0