Lördag

Usch, vet ni vad.. Just nu sitter jag och läser lite på google om käkoperationer. Vet inte om ni har tänkt på det men jag ler aldrig på foton så att jag visar tänderna. Gör världens fulaste miner på foton som är "försök att inte skratta miner" och jag har nog gjort så sedan mellanstadiet. Jag har inte snea tänder, men däremot så har jag ett överbett som jag hatar. Så det senaste halvåret har jag tänkt på rätt mycket att jag vill göra någonting åt det, så jag försökte prata lite om det hos tandläkaren sist jag var där i höstas och dom sa att dom kanske kan sätta in en tandställning på mig men att risken inte var så stor eftersom dom tyckte inte det var nått vidare allvarligt fel på tänderna (min tandläkare brukar alltid påpeka hur fina tänder jag har?) men att dom gör det ändå ifall jag mår dåligt över det. Kul att få tandställning när man är 18 ;) Jag får reda på det till våren. Ska kolla lite ifall man kan få en osynlig tandställning för överbett, eller i värsta fall en käkoperation. Fast då måste man tydligen ha tandställning ½-1 år innan och efteråt, och det finns risker för att tappa känseln i munnen. Kul. Nu vet ni det :P Aja, har jag tur kanske jag kan le hur mycket som helst när jag är 20 och efteråt, det är väll faktiskt värt det, eller..?



Nu ska jag göra mig iordning litegrann och göra mig redo för att leka med Louise =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0