Lördag

Hm, har redan börjat tänka på sommarjobb eftersom jag måste verkligen få tag på ett den här sommaren. Utbudet är ju inte sådär jättestort i Osby bara, men mamma tipsade om dagis haha. Varför inte? Jag har praktiserat på dagis innan :P Alla barnen slogs ju om min uppmärksamhet och jag fick även en liten favorit som grät när jag skulle gå hem.. Åh, saknar lilltjejen. Hon var bästa kompis med min småkusin Agnes. Men riktigt trött psykiskt blir man och det är långtråkigt som fasiken. Och det var efter den perioden som jag bästämde mig för att skjuta fram ett beslut med 10 år, att bli mamma.

Kommer aldrig glömma en asrolig replik som en av pojkarna sa till mig när vi kollade i en bok med "läskiga djur" och jag skulle förklara vad fladdermöss och dracula var för nått, men för att inte oroa pojkarna så sa jag att dracula bara suger blod från tjejer. Vet ni vad ena pojken säger då?

- Har han sugit din mamma???

Nu måste jag hoppa i säng, ska upp tidigt imorgon och köpa jeans :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0