Jag lever i min egen lilla värld

Hallå, jag märker verkligen ingenting, helt knäppt ju.

På senaste tiden har vi lagt märke till att jag aldrig märker en sån tydlig sak som att någon skulle kolla in mig? Typ 5 gånger på två dagar har jag fått höra från kompisar att "oj vad han kollade in dig" och jag märker ingenting själv. Och jag är alltid sån här, hör det från kompisar, till&med lillasyrran! I sommras var jag på liseberg med min syrra och dom stod till&med och pratade högt om "tjejen i gul klänning" och jag hörde inte ens det haha. Har åkt tåg med syrran och hört att en kille kollat på mig i 10 min och inte märkt någonting.. Nu är det tydligen en kille som kollat in mig så många ggr i skolan att han stått bakom mig med sina kompisar och pratat, tror ni jag märkt det? Louise har inte lugg längre, hade jag tänkt på det? Och när fick vi 7eleven i Osby? :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0