En ny familjemedlem

Mamma och pappa är och hämtar en ny bebis till oss, en lillasyster till vår nuvarande bebis Pepsi =) Pepsi är ju number one för mig, mitt allt, min ögonsten, så jag hoppas att han inte kommer bli allt för svartsjuk för då kommer jag tycka synd om honom. Iaf så är det en likadan ras som honom, fast Pepsi är vit med bruna fläckar och den här är nog tvärtom. En liten flicka på 1,5 år (vi ville först och främst inte ha en valp eftersom dom är jobbiga, tar ju fan sönder alla skor) som en familj inte hade tid att ta hand om längre efter att dom fått barn eller nått. Vi ville inte att Pepsi ska vara ensam så mycket på vardagarna heller så nu har han en liten lekkamrat.

En cocker spaniel, dom ser så himla ledsna ut haha.





Kommentarer
Postat av: tekla

gud va söt!

2009-01-21 @ 23:29:39
URL: http://teklas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0