Dagen efter

Okej, klockan är 19:50 och jag kom hem från Växjö för en stund sen, har precis hunnit äta. Nu sitter jag här i gårdagens smink.. och kläder.. Och kan inte riktigt sätta fingret på ifall jag är sjuk eller bakfull.

Nu har jag bara en sak till att säga innan jag ska sätta upp håret i en toffs, ta på myskläder och slänga mig på soffan för att kolla på victorias secret fashion show (som jag redan sett men ändå)

Och det är att det är ett helt nytt år. Det är januari. And guess what? JAG FYLLER 18 OM 3 MÅNADER!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

(ursäkta mitt barnsliga damp men jag är världens tönt när det kommer till att fylla år)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0