2008

Tråkigt att jag knappt har några bilder från hela förra året alls, men någonting kanske man ska kunna hitta.

Januari:



Jag firade nyår i växjö tillammans med hilda. Och sen dess så har hon varit en av mina favoritkåmpisar :) Jag var pissfull hela kvällen och stötte på alla som stötte på mig. Eh ja, det var en bra kväll.



Hela familjen åkte till England för att hälsa på min moster och hennes engelsman för att kolla på deras nya bebis Hugo. Vi upptäckte det roliga med att ha en macdator och tog sjukt roliga bilder.



Lucas, som jag är så himla stolt över att jag är kusin till. Världens sötaste pojk, åh!



Såhär liten och pluttig var nya killen i familjen, Hugo.



Jag kom hem i liv, är livrädd för att flyga. Eller, det är döden som jag är rädd för.

Februari:




Mn lillasyster blev byxmyndig..

Och där hade jag inte mer att ta ifrån bilddagboken, jag suger verkligen på att lägga in bilder.

Mars:

Jag tröttnade på ultrablont och testade något nytt.



April:



Jag färgade inte håret utan det blev ljust igen av sig självt. Som vanligt eftersom mitt hår inte vill vara något annat än långt och blont tydligen. Iaf så började jag att träna en del på gymmet.



Var duktig i skolan.



Jag och Elin fyllde 17 och hade en fixade en skitkul kväll med bullens korv, presentöppning och lekar. Och en hel del alkohol.

Maj:



Till valborg så hade jag förändrats till det bättre om man jämför med januari. Fyfan vad den kvällen var rolig. Förfest hos Fia och fest hos Anna. Alla hade jättetrevligt och var sådär lagom fulla.



Träffade Fredrik i Helsingborg, vi festade på en strand och det var en ganska kul kväll.

Juni:




Jag klädde upp mig för skolavslutning i onödan. Jag missade nämligen tåget.

Juli:



Jag hade huset för mig själv rätt mycket och det blev många guitar hero-kvällar =)

Augusti:



Dags att testa något nytt sa jag, och klippte av 5-10 cm av mitt långa hår. Började även skolan igen och hade en kanon första dag med att träffa alla tjejer igen.

September



Åkte upp till England igen, nu hade Hugo blivit såhär stor. Och helt gudomligt söt! Och första personen jag sett som är släkt till mig som inte är blond och blåögd haha.



Det blev bröllop för min moster och Jamie! I egen hög person så var jag stor del genom att vara en av tärnorna/flowergirl.



Jättfint bröllop uppe i England.

Oktober:



Min kära vän Hilda fyllde 18 år och jag följde med på en tripp till Helsingborg med shopping och vin :)

November



Jag åkte upp till Göteborg och mådde så himla bra. Vi var på liseberg och den dagen var helt underbar! Jag var lycklig som ett litet barn bland alla julgrejer och karuseller.

December



Firade jul hos oss i år och hade det mysigt med släkt och familj.

Jag borde lägga till ett nyårslöfte: Fota mer grejer du gör Emmely! Kameran ska med överallt i år.

Kommentarer
Postat av: Sofia

kul med bilder :)

2009-01-03 @ 01:47:20
URL: http://viitvaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0