Torsdag

Redan fredag imorgon? Halleluja! Och jag har en jättekort dag, slutar runt 11:30 =) Vi har iaf varit i Ljungby idag för att spela in "vi i femman" igen, kul kul. Vi var däremot tvungna att ha samma uppgifter som i tisdes, aha..? Bara för mig och Hilda att sätta igång och brygga kaffe då, kul :P Känner sig verkligen jätteduktig och viktig ;)

Och nu höll jag nyss på att få ett vredesutbrott på Rikki för han sa att han hade hoppat av gymnasiet för han inte ville göra ett prov i historia. Haha min reaktion var typ "du skojar? vad ska du göra då? supa, knarka och försöka få till det?". hans svar var "japp, living the life". Men nä, han hade bara hoppat av historian :P Tur det för tror jag hade åkt och slått till honom annars så han fått i lite vett i skallen, mohaha (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0