Söndagkväll

Jävla rethosta jag har kvar sedan jag var sjuk alltså, vilket var typ 3 veckor sen nu ju.. Känner mig lite småkrasslig, illa. Har nu kollat klart på Beck-filmen som gick på 4an nyss och nu vill jag ha min bestäääällning haha. Älskar att beställa grejer och man går och kollar i postlådan varenda dag så fort posten kommer ifall man kan hämta ut den :P Hoppas bara att shortsen passar alltså, har ju himla problem med mina breda höfter annars, haha. Och väskan är assnygg, gick och pratade om den med Louise igår och hon beställde också den idag =)

Nä, plugga plugga plugga nu. Imorgon fyller syrran år och hon håller på att dö av längtan efter min present :P Hon vet ju vad hon ska få så det är inte så spännande heller, men hon har tjatat om det i typ 1 år. Jag har nämligen fixat bruna linser till henne, med linsvätska + hela kitet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0