Söndag

Har umgåtts med Louise idag också och kom precis hem. Vi åkte in till Växjö vid 11-tiden och var där i några timmar så vi hann köpa det vi ville köpa, Louise hade hängt undan en kjol och sen hängde hon undan en jeansjacka till mig när hon var där igår. Eftersom alla modenördar i hela Sverige är helt galna i jeansjackor just nu så får man passa på att ta en när man ser att en snygg kommit ut och när vi kom idag var det liksom bara XL kvar haha, Louise hängde undan en XS till mig igår, woho! =) Nu längtar man till vår, åh. Sen är pressen stor på mig att skaffa körkort alltså :P Louise pratar om hur bra det är i sommar om man bara vill åka till Åhus så kan jag köra, ehh jag får nog börja övningsköra mer, jag är 18 om två månader..

Iaf så har jag ett stort prov imorgon, muntligt, som jag måste plugga på som fasiken hela natten :/ Släktingar kommer snart hit och ska fira min syrra som blir hela 16 år imorgon, jag tycker 16 låter stort? Det var inte så länge sedan jag var 16 ju? Haha.

Btw så var filmen med Brad Pitt otroligt dryg, det tyckte både jag och Louise. Skulle aldrig kunna se den 2 ggr iaf haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0