Söndag

Hej.

"Inatt" kom jag i säng vid 4-tiden i Växjö, vaknade väll vid 7-8 och låg kvar en stund tills jag bestämde mig för att ta 10-tåget hem :P Sen har jag varit totalt supertrött hela dagen. Imorgon fyller min lillebror år, 13. Min lillebror blir tonåring. Nu är han lika gammal som den där ungen på löpsedlarna som pippade en tjej när han var tolv. Tur att min lillebror är lillebrorlig, vem behöver tjejer när det finns dataspel?

Har även övningskört lite idag, jag suger fortfarande eftersom jag fortfarande inte vågar lämna industriområdena haha. Men jag förbättras iaf :P Det är bara att fortsätta, hoppas hoppas hoppas på körkort till sommaren =) Roadtrips heeere I come.

Aha, lov nu då. Mysigt. Jag måste spela in en film och göra två inlämingsuppg. i data, och mer :s På fredag rullar det in pengar på kontot och då drar jag till Kristianstad. Shopping, kinamat och bio förhoppningsvis med kära vän louise.

Nu drar jag, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0