Lördag

Vaknar upp vid 8-tiden av att jag är himla himla förkyld och stiger upp för att hämta en hel toarulle till mig och min näsa. Läser ett kapitel ur en bok jag håller på att läsa och försöker somna om igen, vilket jag gör. Vaknar upp vid 12 igen och ligger säkert kvar till 1 för att jag har jättont i huvudet. Vilket jag fortfarande har, och jobbigt är det när jag reser mig upp, woho. Har nu varit på FYRA olika ställen för att försöka ladda på min mobil när det varit problem på allihopa, efter fjärde så var jag så irriterad att det rann tårar längs kinderna haha.

Aja, ska äta lite och hoppas att huvudvärken går bort :(
Så, jag kan inte höra av mig på mobilen iaf :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0