Innan jag dör..

Ska jag ha gått omkring på times square



Ska jag ha sett frihetsgudinnan framför mig
(btw, jag är helt konstig när det gäller frihetsgudinnan, jag tycker den påminner om jätteläskiga grejer och vågar knappt kolla på den egentligen? what's up with that? :s nästan tårögd bara av att miljoner bilder kommer upp på samma sång när jag googlar ju. fick upp en bild på frihetsgudinnan med flygplan framför och PANIKBACKADE BAKÅT?)



Ska jag ha sett Big Ben i London



Ska jag äga en chanel!



Ska jag ha varit i Paris



Ska jag shoppa på Victoria's secret



Ska jag bli kär



Ska jag åka till ett riktigt varmt land med bara kompisar


Bara att hitta tid, pengar och folk som också vill, hm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0