Idag är det torsdag, redan

Herregud. Lovet är redan snart slut. Nästa lov är inte förrän i april, och där fick jag svälja ett glädjetjut också eftersom då fyller jag 18. Helt sjukt. Är jag helt knäpp om jag inte vill att det ska vara än samtidigt som jag längtar så in i helvete? Dagen man väntat på i 18 år närmar sig, men vad ska jag längta till sen då? Jag är nog knäpp. Nej men då känner jag den här pressen med körkortet och att jag och Elin måste börja planera kalaset och grejer ifall vi vill ha det. Jaja, sluta tänk på det nu Emmely.

Idag har jag varit i Växjö en stund, träffade Hilda där vi satt på Wayne's och delade på en kaffe latte med vaniljsmak, MUMS! Imorgon ska jag till Kristianstad och jag tänkte att jag nog skulle kunna ta en del bilder då eftersom jag aldrig gör det längre. Är desto mindre sugen nu när mitt hår ser förjävligt ut och jag är i stort behov av att gå till frisören, hm.. Men aja, vi får se ;)

Kul, nu ringer en av fordonskillarna (just det, killarna..). Varför? Klick.
(a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0