Förändring

Hade tråkigt och har inte orkat göra någonting med min bokhylla på flera år.
Det syns.



Här har vi då böcker jag läste när jag var typ 11-12, en HIF-mössa från en fotbollsmatch jag var på i Helsingborg när jag var 14, vi har filmer, vi har en naken bebis-bild (på mig själv ofc *nervöst skratt*) vi har prydnadsnallar jag köpte i lågstadiet, sololjor och schampo (?) massa tidningar, en bild på Emelie och mig från vår första träff på liseberg och ja.. Nallarna är minnen från göteborg :P Emelie och Beccy vann dom på vår första träff och gav dom till mig när vi skulle skiljas åt, gissa vem som grät krokodiltårar, 5 år sen jag var 13 :')

Gjorde om det till såhär:



Är dock inte nöjd än då jag nog ska ta
och köpa lite mer skor och ta en tripp till ikea ;)
Favoritfilmerna, favoritskorna, älskade modetidningar, några väskor, favoritböcker, en twilight hylla (!) och lite sådär.

Jag köpte de två första twilightböckerna när jag var på shoppingtur i helgen,
love love love längtar tills jag ska börja =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0