En typisk söndag

Sovmorgon.
(en dag jag absolut inte tänker gå upp tidigt för att hitta på någonting utan skjuter upp allting tills jag är helt utvilad)

Städning av rummet och mig själv.
(rummet: plocka undan grejer, sätta in kläder i garderoben, dammtorkning, dammsugning och vattna blommorna)
(mig själv: duschning, skrubbning, ansiktsmask, hårinpackning, bodylotion och måla naglarna)

Övningsköra.
(ska se till att göra det innan det blir mörkt)

Träning, eller nått.
(ska ut en promenad på klinten sen och förmodligen ta bebis med mig)

Plugg.
(även ifall risken inte är så stor att jag gör det, så står det iaf med på listan..)

Bara ta det lungt.
(och med det menas, ligga och slappa framför en serie här vid datorn och senare ska jag kolla på gossip girl som antagligen börjar idag tillsammans med grönsaker med dipp, yummie)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0