Trött trött trött

Nu har jag legat och försökt sova (läs: kollat på heroes) och är fortfarande jättetrött. Går inte så bra med att sova vid denna tiden, sen eftermiddag ska det vara :p Okej, är det bara 11 avsnitt av heroes säsong två..? För jag har inte lyckats hitta mer och det stod ju "end of chapter two" eller nått. Låg och lipade som en jag vet inte vad de två sista avsnitten, det hände ju inte en dramatisk sak utan tusen.

Nu måste jag städa mitt rum som ser ut som ett bombnedslag, jag överdriver inte när jag säger att man kan inte gå på golvet. Det ligger saker överallt.. Det har liksom råkat bli så när man inte riktigt packat upp resväskan än :P Sen ska jag ta kontakt med de som jag ignorerat när jag sovit (som sagt, kollat på heroes) haha.

Huvudvärk borta, hurray.

Drar in till Växjö sen för filmkväll hos Hilda med massa popcorn :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0