Torsdag

Nu är jag megasjuk och har legat i sängen och tyckt synd om mig själv hela dagen. Legat och kollat på tecknade serier, haha. Jag vill ha tillbaka mina smaklökar :( Här ligger jag med näsdukar, nässpray, ipren och en kopp te. Jag frågade även mamma igår ifall hon ville ringa och sjukanmäla mig idag så att jag skulle slippa stiga upp vid halv 8 för att göra det. Synd jag steg upp vid halv 10 sen.

Har iaf lyckats prata i telefon, Louise är arg för att jag är sjuk och inte kan hänga med henne till hässleholm :( Cornelia ringde så fort hon hade pratat med sin pojkvän och hans fulla kompisar. Det var det roligaste på länge det där alltså.. En av Johans kompisar hade tagit över telefonen och tjatat om "din kompis emmely, FYFAN vad hon är snygg!" i ungefär en kvart. Sedan när hon skulle lägga på och Johan hade sagt "älskar dig" så hade den här kompisen skrikit i bakgrunden "OCH JAG ÄLSKAR EMMELY!". Wow, jag visste inte att jag hade fans där ute.. :p Det roliga är ju att han sett mig typ 2 ggr, en gång hemma hos Cornelia med knappt något smink, andra gången helt dyngsur när vi var och hälsade på och vi sprungit i regnet.

Nu ska jag fortsätta vara sjuk, snart kommer väll halsflussen och febern ännu mer :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0