Tisdag

Nu har jag precis kommit hem från Växjö :) Tog allra sista tåget hem idag trots att tisdag är kortaste dagen på veckan, vi slutar nämligen vid halv 1. Vi hade idrott där dom körde slut på oss med en massa styrka. Sen drog jag och Emmy hem till henne ett tag och hängde en liten stund. Hahaha som hennes rum ser ut just nu. Efter helgen alltså.. Hennes säng är fan nästan upp&ner :P Iaf, sen drog jag till gymmet och sen drog jag hem till Fia där Emmy och Linda också var. Där gjorde jag mig iordning lite eftersom alla mina hårgrejer faktiskt låg hemma hos Fia sedan helgen. Varför gjorde jag mig iordning? Jo för jag är typ.. 12. Nä men vi skulle då några tjejer gå och kolla på fotboll. Men inte av vilken anledning som helst, nä, det var Halmstad som spelade mot Växjö. Bl.a 89or från Halmstad, grrr. Och det var då en viss kille som ville att jag skulle komma dit, snäll som är är gjorde jag ju det ;) Fast jag hann inte träffa honom efteråt för jag skulle hinna med sista tåget hem. Haha kul hade vi tjejer där iaf, Emmy sa ju att det var mysigaste studen på länge =)

Haha erkänn mellanstadieaktigt, men så har dagen fått se ut ;D

Imorgon så har jag bara 2 lektioner OCH JAG SLIPPER TÅGET TILL SKOLAN IMORGON! Asglad haha :D Slippa stressa på morgonen, slippa stå och frysa när man väntar på att det ska komma, slippa ångesten som kommer när man ska gå av tåget för man vill ligga hemma och sova istället, och slippa gå och frysa ihjäl från stationen till skolan. Imorgon skjutsar pappa mig till skolan, skjuts fram till min korridor. Jag är bra lat som tycker detta är underbart :P

Imorgon kommer jag även upptäcka mitt (mina?) allra första hål i tänderna.. Jag ska nämligen till tandläkaren imorgon, anledningen till så kort dag i skolan. Hur vet jag att dom kommer upptäcka några hål i tänderna? Jo, för det senaste året har jag upptäckt coca cola på ett helt nytt sätt. I löv it. Fan, jag som klarat mig i hela 17 och ett halvt år :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0