Tisdag

Hey, what's going on? :)

Kul att jag har internskämt med mig själv :P Måste komma på vad det är för mongo som säger det så jävla roligt i southpark.

Jaha, ny dag. Jag tyckte det skulle bli så himla skönt med bara tre lektioner och sedan sluta redan vid halv 1, jag blev ju asglad när jag fick reda på att vi skulle umgås vid ettorna några timmar :) Haha äh, några lekar och sen var det överstökat. Då drog jag sedan och tränade vilket resulterat i träningsvärk i benen just nu. Såg nyss att skolfotona har kommit och klassfotot är faktiskt helt okej. Bättre än förra året skulle jag väll vilja säga då, betyder det utseendeförbättring? :P Hurray. Jag har verkligen jättemycket skolarbete att göra. Jag har en fet läxa i engelska tills imorgon, nästan som ett litet prov ju. På fredag har jag prov i både naturvetenskap och historia.

Intressant. Jag är jättetrött haha, nu blir det heroes :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0