Tänkte tipsa er om en sak

Jag har precis legat och kollat på "the heartbreak kid", den fick mig minsann att skratta några ggr, haha =) Jo, det är egentligen inte själva filmen jag tänkte tipsa er om, utan hur jag fick tag på filmen, gratis, och samtidigt kan få så mycket mer.

Kolla här, jag blev medlem på den här hemsidan som är kanon, på framsidan ser ni en massa saker, ni kan få en av dom :P När man blivit medlem så behöver man bara skaffa 1 poäng och sedan värva lite folk. Jag fixade min poäng busenkelt. När ni blivit medlem på den sidan så kan ni gå in på erbjudanden och sedan välja "lovefilm" som man kan testa på helt gratis i 1 månad. Jag kan alltså få hem 4 filmer i brevlådan helt gratis den här månaden. Imorgon så trillar det i en ny film i brevlådan som jag valt ut ;) För att lämna tillbaka filmen är det bara att lägga den i pappersfodralet man fick till och sen gå till närmaste brevlåda. Do it, samtidigt har jag valt att jag vill ha ett presentkort på KICKS, gratis! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0