Söndag

Askul kväll igår då, jag och min syrra var hemma och kollade på Beck som gick på teven. Jag låg med ena öget stängt och andra ögat på teven, jättetrött, jag har till&med somnat med mig själv inloggad på msn :P Iaf, jag och min syrra höll på att skita ner oss över en sak igår haha. Min syrra satt i fotöljen och jag låg i soffan. Plötsligt får jag ett sms från ett okänt nr där det står "ligg still". Alltså.. min syrra sprang och låste dörren och jag vågade inte röra mig haha.

Sen med vår dagliga humor så skickde vi sms till varandra fast vi var i samma rum.

Jag: Nu kanske du trodde att du hade kompisar, men det var bara jag som skrev :)

Jag igen: Nä, inga kompisar denna gången heller..

Sandra försöker ge igen: Tror du verkligen att någon skulle vilja skriva till dig? Nejdu Emmely, det var bara jag :)

Dags för frukost =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0