Onsdag

Jag har precis kommit hem från tandläkaren, hur bra är inte jag då? Jag har inga hål :D Haha. Fast jag har däremot fått en ny tid i början av oktober för hon hann inte göra allt som tandläkare tydligen ska göra. Och fyfan vad jag har ont i benen och ryggen idag, kanske lite överallt. Idrotten igår gjorde verkligen nytta då alltså, jag typ haltar mig fram :P Men vad fan har jag att klaga på, skolelever blir ju fan skjutna av att gå i skolan, helt jävla sjukt. (mycket svordomar här nu, men jag är verkligen upprörd) Jag fattar inte, det är så jävla hemskt.. Det är bara en tidsfråga innan det händer i Sverige också, jag är en skolelev, jag kan dö av att gå till skolan..? Enligt mig kan inte en männska göra en så jävla egoistisk sak som att ta livet av andra för att man själv är dum i huvudet, det måste vara ett monster. Jag håller i min plan att vi kommer vara så himla high tec (? :P) i framtiden att en månad efter att man blivit gravid ungefär så ska magen lysa rött eller grönt, rött om barnet kommer ta livet av andra, bli nya hitler mm. och grönt om det är lungt. Blir det rött så är det bara att gå till abortkliniken med dig och skippa kondomen en gång till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0