Onsdag

Sitter i en mediasal just nu och kollar på filmer som vi har gjort och ska skicka till våra mobiler snart =) haha. Jag har inte gjort någon film än, får ta tag i det :P Kommer ni ihåg att vi gjorde dikter som vi skickade runt i mobilerna? Nu har vi fått välja en av alla dikter vi gjort själva och sedan göra film av den iaf.

Blä vad jag är trött idag. Så fort jag kom till skolan så köpte jag en kopp kaffe och försökte balansera den till mattelektionen. Tydligen missat 3 mattelektioner (fast borde det inte vara 4?) men det gick rätt bra ändå :) Sen drog jag, emmy och moa hem till dom där det blev mer kaffe och vila lite =) Jag slutar väll denna lektionen om en och en halv timme och då ska jag dra och träna. Sen hem.. och plugga. Historia, naturkunskap och matteprov, allt i övermorgon, ASKUL.

Nu är helgen fullspäckad också, kommer bli skitkul! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0