Måndag

Ny vecka, ny månad. September var det ja, en månad 2 av mina äldsta vänner fyller år, en ny månad som betyder 3 månader till jul och 7 månader tills jag fyller 18. Är det inte för bra? :) Kommer till Växjö vid 10-tiden och börjar inte förrän vid 11, tänkte att jag skulle gå i stan men såklart var jag lite för tidig och butikerna hade inte öppnat. Jag hatar att vara för tidig till saker, det är så jäkla tråkigt att bara.. vänta. Kanske därför jag är sen till allting? Vanligtvis så brukar jag gymma på måndagar (eller vanligtvis och vanligtvis, det här är bara andra måndagen) men jag hade inte kläder till det med mig idag. Och på tal om gymma, när jag kom till skolan så var även Anna där i tid och så, så jag slapp ha tråkigt ;D Men ja.. Nu var det på tal om gymma ja. På tal om gymma, det finns en pudding på gymmet som jag brukar spana på och som brukar hälsa och vara sådär trevlig mot mig, jag såg honom idag, på min skola! Pekade lite på honom och visade Anna när hon utbrister "Jaha John?".  Tydligen visste ju Anna vem han var, vilken skola, linje och ålder. Jag är chockad, här trodde jag att jag spanat in en 88a så går han fortfarande i skolan.. och är 90a. Btw, varför har han bara sett mig utan smink (nästan iaf) svettig, uppsatt hår och fula kläder? Han kunde väll sett mig idag? Äh.

Nästa vecka åker jag till England, tänkte att ni ville veta det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0