Måndag

Godmorgon!

Om 5 min måste jag dra härifrån för att sticka till tåget, ett tåg som jag inte ens vet om det går eller inte. Vad har dom gjort med resplus hemsidan? Det funkar ju inte :( Aja, jag är ganska säker på att det går ett tåg nu iaf, jag är även ganska säker på att även Louise tar detta tåget på måndagar =) För övrigt så mår jag inte särskilt bra idag heller, mitt huvud väger ungefär ett ton och gör jätteont, jag har fortfarande ont i halsen och jag har knappt sovit inatt. Jag steg upp en timme senare än vad väckarklockan sa till mig att gå upp haha. Iaf.. Jag ska nog kunna överleva en lektion med engelska b som inte börjar förrän mellan 1- halv 2, tänk vad tidigt jag måste gå upp även fast jag börjar sent ;P Aja, nu ska jag åka in till Växjö och dra till gymmet en timme innan engelskan börjar.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0