Måndag

Fyfan vad jag har varit trött idag. Det var ju meningen att jag skulle vara uppe för att kolla på MTV-galan vid 3 inatt. Jag var uppe till 2, sen somnade jag! Det gick inte längre, jag var så himla trött. Så jag var uppe helt i onödan kan man ju nästan säga. Men jag har varit övertrött idag, det har varit lite roligt faktsikt =) haha. När jag kom till skolan, vilket var ungefär en halvtimme innan vi skulle börja, vet ni vad jag gjorde då? La mig på bänken i vår korridor. På historian så babblade och skrattade jag bara. Och på engelskan så skrattade jag så mycket att jag blev tillsagd :P Jag och Hilda har varit rätt galna idag + att vi har världens bästa humor. Som när jag, hilda och moa satte oss vid ett bord i matsalen och Moa gick för att hämta en sak, då flyttade vi hennes bricka till ett annat bord, hahaha. Fast det roliga var ju när Moa gick iväg en andra gång och kommer tillbaka och hennes bricka är på ett annat bord. Övertrött :')

Imorgon åker jag till England! Dags att fixa packningen kanske.



jag höll på att missa tåget bara för att jag skulle ha den där jävla colan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0