Måndag

Jaha, fan vilken bra dag då. Jag stiger upp, skönt med sovmorgon. Duschar och gör mig iordning och allt sånt där. Drar till tåget, träffar Johan, sitter med honom där och sen framme i Växjö går vi lite på stan. Sen går han och jag träffar Elin och Hilda. Sen hade vi en engelskalektion, vi fick dra när vi hade skrivit en sida om en hjälte. Drar till bikbok för att jag vill byta ut en tröja som är för stor, men nä, den fanns inte i mindre.. Drar till tåget, då får man sitta där och vänta i jävla 45 min innan det kommer, jag är kall och hungrig. När man väl satt sig på tåget så får man vänta aslänge innan det kör, så jävla drygt.. Men sen kommer iaf Louise och hennes klasskompis Pernilla :) Så då hade jag kul. Men när tåget var så jävla försenat så avr jag så irriterad att jag ville kasta nånting i väggen :P

Alltså.. Jag skulle varit i Osby kl 4, men vet ni när jag var här? Halv sex! Hör ni vilken dryg dag jag har haft eller? Jag har iaf varit och fixat allting på banken med mitt bankomatkort nu, skönt :) Sen har jag även köpt en vågtång, woho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0