Lördag

Det blir inte fest idag heller. Inte jag som bangade menmen.. Det kan bli en bra sak, då ska jag försöka ta den här dagen till att plugga jättemycket. Fast jag har även bestämt mig för att åka in till Kristianstad och shoppa nu med mamma, så plugga kan jag göra senare :) Jag har ett jättestort historia-arbete som måste göras klart (jag har inte ens börjat) och sen ska vi hålla en hel lektion om ämnet.



Bild på mamma från bröllopet i England :) Jag har fått höra att jag är lik henne från alla sen jag föddes. Det tar jag som en komplimang. Jag hoppas jag också ser ut såhär när jag är 37 :P

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Fin mamma du har :)

2008-09-28 @ 09:35:45
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0