Lördag

Hej!

Precis kommit hem, så fort som jag vaknade så drog jag till stationen. Jag orkar inte skriva så mycket just nu, ska strax gå och lägga mig och sen ska jag till Växjö ikväll igen, fast den här gången blir det lungt och den här gången ska jag vara med Hilda :) Jag hade skitroligt igår, förfesten (förfesterna?) och sen ute på krogen haha. Jag hade inga pengar med mig ens och sen låg allting i Emmy's väska, men det gjorde inte så mycket, jag kom in, vi satte oss, 1 min senare är det en kille som frågar om jag vill ha en drink och drar mig till baren haha.

Känner mig lite äcklig just nu så ska hoppa in i duschen och fräscha till mig litegrann, samt ta bort gårdagens smink kanske :p Sen ska jag hoppa i säng, inte hunnit med så mycket sömn precis. Så, dags att försöka sova lite så jag blir pigg tills ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0