Kopierat från Natacha Peyre



Jag och Dhani åkte till Ralph´s och köpte lite grejer till uteliggaren vid Pinkberry.

Detta är vad vi köpte:
3.6 liter vatten
1 liter mjölk
4st konserver med färdiga maträtter i.
1 påse nötter
2 Bananer
1 burk med skuren frukt
1 påse chips
1 Twix
1 tandborste
1 tandkräm
1 paket plastbestick
1 macka
1 flaska vitaminvatten

Jag gick fram och frågade först om det var ok att jag lämnade lite saker som vi köpt till honom.
Ville inte bara lämna det så han känner sig förnedrad, utan att han känner att man respekterar och frågar först. Han blev så glad, blev väldigt rörd faktiskt.
Tänk så mycket människor som har sjukt mycket pengar här i usa och nästan ingen gör något.
Skulle jag ha mycket pengar skulle jag gå hela dagarna och köpa mat till alla uteliggare, :)


Hur fantastisk är inte människan? Nu ska jag plugga, sen blir det att länga till desperate housewives, mindre än två timmar kvar!

Kommentarer
Postat av: Marina

hehhe...finns nog inte många som gör så.

2008-10-01 @ 21:28:56
URL: http://justmajsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0