Katrin Schulman

Haha alltså.. Ingen blogg har nånsin fått mig att skratta såhär högt. Vem vågar vara såhär ärlig? :P

Ok. Detta händer. Jag tappar upp vatten i badet. Jag orkar inte vänta så jag lägger mig som en valross och stirrar upp i taket och väntar på att karet ska fyllas på och att vattnet ska täcka min kropp. När det kommit halvvägs ungefär börjar det ruffa runt i min mage på ett helt sjukligt sätt. Eftersom jag är en otroligt omogen person så tycker jag att det är kul att prutta i vatten eftersom det kommer bubblor då. Så jag pruttar loss. Ahh...känner jag. Total relaxation.  Så ruffar det runt igen i magen och det kniper som fan och jag känner aj aj aj och så pruttar jag igen. Nähe. Det gjorde jag inte. Inte alls. Jag bajsade på mig. Utan att min hjärna hinner haja nånting så ligger jag och badar i bajs.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Katrin Schulman.

2008-09-03 @ 18:53:42
URL: http://sandranyzell.blogg.se/
Postat av: hilda såklart

HAHAHAHAHAHA det var nog det roligaste någonsin :D

2008-09-03 @ 20:06:43
Postat av: Martina

HAHAHAHA Fy fan vad roligt!!

2008-09-04 @ 12:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0