Home sweet home

HEEEEEEJ!

Fyfan vad jag är trött och fyfan vad jag egentligen inte orkar skriva någonting, men jag lever, nu också. Jag har mått riktigt jävla skit idag :P Jag hade först så ont i halsen att jag inte kunde sova inatt. Sen när jag vaknar, efter några små timmars sömn, så har jag fortfarande ont i halsen och är jätteförkyld. När jag skulle sminka mig så fick jag sätta mig ner flera ggr för jag mådde så illa och trodde jag skulle kräka, sen svimmade jag nästan men hann snabbt lägga mig i en säng. Sen har jag inte kunnat äta, sen har jag haft sprängande huvudvärk, sen har jag sovit överallt jag kunnat sova, sen bröt jag nästan ihop på burger king, haha. Asbra dag va? :D

Jag berättar en massa imorgon, ni hör ju hur jag mår idag, skit :P Så jävla trött av att resa hela dagen. Ska kolla hur lång sovmorgon jag kan ta imorgon haha. Btw, nu när jag varit på semester, fyfan vad jag behöver sätta igång med träningen nu! Det blir morgonpromenad och gymmet innan skolan imorgon ;D

Vi hörs imorgon allihopa, jag längtar tills jag fått av mig sminket och kläderna och kan lägga mig i min alldeles egna säng och kolla på mitt heroes avsnitt som snart är klart.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0