Godnatt :)

Har läst artiklar om försvunna Madeleine i säkert en halvtimme och även kollat på en dokumentär. Fast det var inte dokumentären jag letade efter så jag fortsätter väll leta imorgon. Även fast jag skulle vilja leta efter henne istället :/ Seriöst, hade jag varit gjord av pengar så hade jag åkt till Marocko och alla jävla länder i närheten och haft en hel jävla flock med människor med mig och letat igenom varenda hus. Fan vad det här fallet har berört mig, första gången jag hörde om det så var jag i Tunisien, förra året, på hotellrummet när BBC news var på, usch. Jag kan babbla om det här i evigheter så det är bäst jag slutar, godnatt allihopa =) Och snälla, låt Madeleine ha det bra där ute, var hon än finns, för hon är inte död, det finns många vittnen som påstås ha sett henne men jag tror på det norska vittnet som såg henne på en bensinmack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0