Godnatt allesammans =)

Okej, nu är min resväska överproppfull.. Och jag har bara lagt i kläderna och några skor?! Hur ska det se ut när resten av alla skor ska i + smink? Nä, det här kommer inte sluta bra alltså. Får väll proppa i en massa i ett handbagage också, där fick jag fram en bra plan :) Tänk vad mycket skit man packar ner för 5 dagar haha.

Tänkte ta och gå och lägga mig nu faktiskt, ska upp vid 2 igen inatt och se MTV-galan ;D Jävligt sugen på att skaffa en cola tills dess men det är ju om man orkar klä på sig och dra ut, nja..

Godnatt! =)


jag ska se de nya skandalerna, tjalalala..

Kommentarer
Postat av: Anonym

bli medlem på gratis makeup och få gratis smink :D



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=73

2008-09-07 @ 21:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0