Godnatt alla fina människor

Skitkul, när jag skulle kolla hur mycket pengar jag hade på mitt konto innan och klickar runt lite och plötsligt hittar ett annat konto, blev jag chockad. Jag tror jag har hittat det "hemliga" som jag ska få när jag flyttar hemifrån. Skitkul, nu var ju inte det spännande nå mer :P Jag har fortfarande ont i magen, fast det var värre för en stund sen, damn. Nu har jag fått stört ont i armen och axeln också, typ megakramp, vad händer, håller jag på att dö bit för bit?! Nu blir det att hoppa i säng, jag har lyssnat på fin, deppig musik den senaste halvtimmen, jag borde inte gå till sängs såhär, hör av er :)

Haha btw.

"I kissed a girl" börjar på radion i bakgrunden.
Cornelia: Jag gillar den här låten! Fast X's syrra påstår att den är äcklig.
Jag: Varför det? Har hon aldrig testat det med en tjej?
Cornelia: Så du har också det?
Jag: Aa..
Tystnad.
Cornelia: Har vi.. gjort det..?
Jag: Eh alltså.. Nu när du säger det..

Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0