Godnatt!

Älska måndagar, sovmorgon efter en "jobbig" helg haha. Det kommer vara längre än en timme tills skolan börjar när jag kommer till Växjö imorgon, så då ska jag nog gå på jakt efter en vågtång =) Louise ville in och shoppa med mig på morgonen, men det är inte så lätt när man inte fixat bankomatkortet än, buhu. Jag får leva på de ynka hundralapparna som jag har ute (som försvinner imorgon) och sen ska jag till banken imorgon för att se vad dom kan göra. Btw, jag berättade nyss min reklamidé för mina föräldrar, hahaha, jag asgarvade (så rolig tycker jag att jag är) medan mina föräldrar typ.. sa ingenting, men jag såg minsann hur dom verkligen försökte hålla tillbaka fnissandet ;D

Dags att plocka fram morgondagens outfit och packa väskan med det nödvändiga :) Imorgon ska jag nog åka och kolla så att my love finns kvar på klädkammaren (osby veromoda). Min mamma och jag är kär i den, fast den har en konstig krage, det är nog enda nackdelen med den, och att den kostar en tusenlapp..

Kommentarer
Postat av: sara - misscupcake

måndagar är en plåga, haha

2008-09-29 @ 11:00:50
URL: http://smithersmorrison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0