Godnatt!

DH var hur bra som helst :) Nu har jag lite ångest över att jag inte har pluggat idag.. Jag har inte engelskaglosorna som är tills imorgon :/ Får säga det till henne att jag inte haft min bok och fråga ifall jag kan få göra de nästa lektion istället. Jag var och köpte en jacka innan! :) Den är verkligen hur fin som helst, mamma kanske ska köpa en likadan haha. Det var hon som såg den först, hon får skylla sig själv som visade den för mig ;) En jacka rikare, en tusenlapp fattigare.

 Jag anar att jag lär ha ont i benen imorgon, eller jag hoppas det, annars känns det som jag slitit för ingenting :P Gör det ont vet man ju att man var duktig med att slita dagen innan haha. Nä nu ni, dags att sova kanske. Väckarklockan får ställas på halv 6, vem vill byta liv med mig? =)

Btw, igår så såg Louise mitt nya pass med min jättefula bild och sa "haha du har ju en mascarafläck nedanför ögat!" Och jag ba "nej, jag har två leverfläckar där vid". Sen tog det typ 5 min för henne att se dom, på det svartvita fotot i passet är dom fläckarna gigantiska..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0