Godmorgon!

Sitter i skolan just nu, har precis fixat håret i lougen (?) så det händer inte så mycket :P Torsdagar så har vi bara två lektioner, fast två extremt långa så vi går till halv 4. Men det är ändå bara sådana lektioner som vi typ får göra lite vad vi vill på. Skön dag =) Just nu har jag rörlig bild och vi ska börja med att göra våra reklamfilmer :D Vi ska göra en var och ska nu komma på vad vi ska göra reklam för och vad som ska hända i den. Jag har lite planer faktiskt, får se vad som händer ;)

För övrigt så är det inte så många här just nu, skolkar alla? Emmy ligger hemma och har ont överallt just nu, du måste bli bra, vi ska ha kul imorgon ju :( <3

Nä, dags att sätta igång och göra nånting kanske, jag funderar på att försöka komma på var fan jag ska fixa praktik nånstanns. 2 veckor, fixa boendet själv. Jag ska nog söka lite skit i Göteborg nu, där måste väll någon bli glad av att ha mig där så länge ;P Åh vad det hade varit bra, min kära favoritstad Göteborg i 2 veckor. Eller ska jag kolla efter nått i Sthlm..?

Kommentarer
Postat av: bitte

snygg blogg

2008-09-18 @ 10:13:23
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0