Fredag

Egentligen så var jag bjuden på fest både idag och imorgon, men vet ni vad? Idag tänker jag inte göra någonting. Det ska bli så jävla skönt. Det brukar iofs inte sluta upp med att jag gör ingenting men jag är inställd på det just nu iaf :P Jag har fått en film från lovefilm och det är massa serieavsnitt på nätet som väntar på mig. Gud vad skönt det ska bli =)

Skitkul i skolan idag på engelskan när vi hade vår talkshow, backstreet boys vs spice girls. Det var domare, tre stycken från varje lag i en panel och sen publiken som skulle ställa en massa kluriga frågor. Okej, jag satt i publiken och skulle räcka upp handen när jag skulle säga nånting, men inte fan gjorde jag det, jag var så excited at jag skrek ut mina argument haha :D Vill ni veta bästa saken? Jag skulle dra min snyft-historia om hur backstreet boys (jag var alltså i spice girls-laget) hade dåligt inflytande på småtjejer eftersom när jag var liten så lekte jag och mina kompisar (läs: jag och louise) att vi var gravida med dom i backstreet boys, två av dom eller nått, och jag bara "I DIDN'T EVEN KNOW WHO THE FATHER WAS!" hahaha, nä men alltså, det bästa var att vi i början bestämde att jag skulle gråta när jag sa det, och när jag försökte gråta så lyckades jag, hahaha :D Och när domaren frågade om vi hade några sista ord så skrek jag ut "WERE HOT YOU'RE NOT! ", vi borde göra sånt här oftare :P

Men idag är minsann ingen vanlig dag inte, min bästa vän fyller år idag! GRATTIS CORNELIA! Om 1 år så är vi på krogen du och jag =) <3 (hon har redan fått ett gulligull sms av mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0