Fortsättning på denna måndag

Precis hemkommen från Växjö, jag och Hilda ville hänga lite med varandra när vi inte setts på en hel vecka haha =) Vi satt på wayne's (inget ovanligt där inte) och drack kaffe latte, ovanligt.. ;) Iaf, en lektion idag, himla lönt alltså :P Men jag kom till skolan en halvtimme innan vi började ungefär då det var himla tomt i vår korridor. Tänkte att allt folk sitter nog och käkar i matsalen just nu, drar dit och ser att Elin och Denniz är där! =) Skitglad att träffa Elin igen ju, yaay :) Sen började då engelskan och då fick jag även äntligen träffa Hilda!! :D Sen har ni ju hört resten. Har inte käkat sen frukost så nu ska det bli gott med.. kyckling och grönsaker. Mamma tar verkligen det här på allvar att vi måste skärpa till oss efter en veckas "semester" :P

Btw, jag har ju försökt ladda ner ett jättesöligt avsnitt av heroes i typ en vecka, nu när det är klart och jag väntat jättelänge på det. KLART DET INTE FUNKAR?! Eller snarare är typ grönt och äcklig cpkvalité, nä, nu är jag arg :( Vill någon ge mig avsnitt 4 av heroes säsong 2? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0