England, here I come

Fan, nu är det måndagkväll, tänk att jag ska åka ut från kära Sverige imorgon :( Det ligger kläder och skor slängda i hela rummet så jag är långt ifrån färdig med resväskan. Iaf.. Vi ska med ett tåg kl 1 imorgon så jag behöver inte stiga upp sådär överdrivet tidigt, skönt. Måste sätta igång med resväskan och packa ner min "handbagage"-väska full med näsdukar, jag kommer att skriva nångång imorgon också innan jag åker. Imorgon är sista anmälningsdagen till det där jobbet som jag sökte i helgen, dom måste ge det till mig, får hålla tummarna i veckan ;D

Ha det nu så bra allihopa, be för mig så att ingenting händer med mitt plan, jag är livrädd för flygplatser.

Puss på er! =)


Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: tackar så mycket :) :)

2008-09-08 @ 22:53:52
URL: http://gaybloggen.com
Postat av: donia

2008-09-11 @ 17:46:04
Postat av: donia

gud! vad söta ögon du har mamma mia jag älskar dig puss puss.

2008-09-11 @ 17:48:12
URL: http://doniiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0