En liten halsning fran England

Tankte bara saga hej till de som inte hort att jag overlevt ena resan =) imorgon sa aker jag hem sa var snalla och hall tummarna for mig sa att jag overlever imorgon ocksa.. Brollopet var igar och fan vad underbart det var, engelskt brollop. Jag tanker beratta allting for er pa mandag formodligen. Jag kommer hem jattesent imorgon ocksa vill jag hinna beratta for mina vanner allt som hant innan dom laser det ;)

Men jag kommer faktiskt sakna england litegrann, jag skulle aldrig vilja bo har, men vet ni vad? Folket ar helt underbart, helt sjukt underbara ar engelsmannen. Jag kan helt arligt saga att de manniskorna jag traffat har i england, det ar nagra av de trevligaste jag traffat pa i hela mitt liv.

Ahapp, blir upp tidigt for mig imorgon nar man ska in i london till flygplatsen. Saknar er och jag saknar sverige.

Btw, att satta en lipsill som mig pa ett brollop, damn det var jobbigt att halla tillbaka tararna hela tiden endast for att man ville ha sminket pa plats haha.

Ah vad alla drack och hade sig igar, lite angest av att aka hem imorgon faktiskt.. Haha =) Puss pa er allihopa, imorgon kommer jag hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0