Emmely hjärta Heroes

Jag kommer inte kunna sova nu, jag är knappt trött. Fan vad jobbigt ifall det blir uppesittarkväll för mig :P Iaf, ett av mina avsnitt av heroes är nedladdade så jag kan inte hålla mig längre. Jobbigt att efter det avsnittet så kommer jag vilja ha ett nytt direkt, det är beroendeframkallande. Det är, gah, fantastiskt. Tänk att det var säkert 2 år sedan jag upptäckte heroes, blev beroende och berättade för Louise vilken fantastisk serie jag kollat ut på en helg och även fick henne beroende :)


Kommentarer
Postat av: moa

har ärligt talat inte sett ett enda avsnitt av hereos.. haha, borde nog ta och göra det!

2008-09-08 @ 01:01:16
URL: http://moaswalliing.blogg.se/
Postat av: malin

Kika gärna in på min blogg om du är intresserad utav sminkningar :) Har någonting som jg kallar "dagens sminkning" istället för "dagens outfit" - brukar vara poppis att följa :) kram malin!

2008-09-08 @ 10:45:08
URL: http://www.metrobloggen.se/merlyn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0