Besviken Emmely

Magnus, killen som ska köra till Sälen vid jul som jag skulle hänga på, iaf, jag ser han logga in med namnet "Anna <3" alldeles nyss, min första tanke är genast:

Jag: Jag hoppas att flickvännen vet om att du är upptagen över nyår!
Han: Jag kan ju säga att hon inte är glad :(
Jag: Hallååå! Bros before hoes, jag har paxat dig :(
Jag: Kan hon inte följa med då?
Han: Det skulle kännas konstigt, jag vill känna mig lite fri ju
Jag: Hur gammal är hon?
Han: 16
Jag: Asbra, då kommer hon inte in på krogen. Då festar hon med mig medan du är där och är hur fri som helst :)

Jag blir alltid besviken när planer spricker, folk som bangar, det är det värsta jag vet när man väl har blivit pepp. T.ex om han kollat upp stugor och verkligen peppat för det här, och jag väl är på, och sen.. ahhh dålig dag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0